Документація

Головна » Документація   

     

     

    Інструкція № 1. вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності з

    учнями 1 класу https://drive.google.com/open?id=1A-JfGty7vHFBBWPM1amL-_59wfjMNGT4

     

     

     Педради

    Протокол 1. https://drive.google.com/open?id=1-ICQ1HcxfWiInYln07kRgEbqcHaAfc4Z

     

    Протокол 2.https://drive.google.com/open?id=1DvnRiTQ8LUHzgo_mMQ-Pu3a6Wmr9rA5d

    Перспективний план

    ВСТУП

     

    Перспективний план роботи П’ятківської ЗОШ І – ІІІ ступенів на період з 2015 по 2020 навчальні роки базується на положеннях основних нормативних документів: Конституції України, Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту», Державної національної програми «Освіта» (Україна ХХІ ст.), Національної доктрини розвитку освіти у ХХІ  ст., Концепції національного виховання дітей та молоді у національній системі освіти, Концепції громадянської освіти в Україні, Декларації прав дитини, Концепції про права дитини, Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, Державного стандарту початкової загальної освіти.

    У 2015 – 2020 навчальних роках педагогічний колектив школи працював над проблемою : «Запровадження інноваційних технологій в навчально – виховний процес та в управлінську діяльність»

    Для вирішення цієї проблеми головними зав даннями колективу були:

    1.     Удосконалення педагогічної майстерності, вивчення і провадження у практику  передового педагогічного досвіду . (Протягом 2010 – 2015 н.р.)

    2.     2010 – 2011 н.р. – «Організаційно – методичні засади застосування 

    інтерактивних форм і  методів навчання та виховання учнів»

    3.     2011 – 2012 н. р. – «Підвищення ефективності навчально – виховного процесу шляхом використання інформаційно – комп’ютерних технологій з урахуванням вікових та психологічних особистостей учнів»

    4.     2012 – 2013 н. р. – «Психолого - педагогічні умови реалізації інтерактивного навчання та виховання підростаючого покоління»

    5.     2013 – 2014 н. р. – «Професійна компетентність педагога як одна з умов його успішної професійної діяльності»

    6.     2014 – 2015 н. р. – «Формування комунікативних компетентностей учнів через реалізацію творчого потенціалу уроку та виховного заходу »

    Протягом останніх років на належному рівні вирішувалась основна організаційно – методична робота школи, підвищення кваліфікації та професійної майстерності вчителів, розвитку творчого потенціалу педагогічного колективу, вдосконалення форм і методів роботи, спрямованих на формування творчої та гармонійної особистості учня.

     

    Наслідки атестації педагогічних працівників відображені в таблиці

     

    Наслідки атестації

    2010-2011

    2011-2012

    2012-2013

    2013-2014

    2014-2015

    1.

    Загальна кількість  вчителів

    22

    22

    22

    22

    21

    2.

    Атестовано

    3

    3

    6

    5

    4

    3.

    Встановлено категорію:

     

     

     

     

     

     

    «вчитель - спеціаліст »

    1

    1

     

    1

     

     

    «вчитель ІІ категорії»

     

     

     

    2

     

     

    «вчитель І категорії»

    2

    1

    4

     

    3

     

    «спеціаліст вищої категорії»

     

    1

    2

    2

    1

    4.

    Встановлені звання

     

     

     

     

     

     

    «Старший вчитель»

     

     

     

     

     

     

    «Вчитель методист»

     

     

     

     

    1

     

    Протягом визначеного періоду проведені певні ре конструкторські та ремонтні роботи для покращення матеріально – технічної бази школи:

    2010 – 2011 н. р.  - введено в експлуатацію внутрішні туалети.

    2011 – 2012 н. р.  - обладнано центральний вхід  школи.

     2012 – 2013 н. р. -  проведено заміну вікон у 2 класах  та вхідних дверей.

     2013 – 2014 н. р.  - вимощено площадку для проведення лінійок перед 

                                    центральним входом у школу .

     2014 – 2015 н. р.  - проведено заміну вікон у 4 класах .

    В школі створені і працюють такі методичні об’єднання: учителів початкових класів, учителів гуманітарного циклу, учителі  природничо – математичного циклу, класних керівників. Керівництво покладено на досвідчених вчителів. Всі методичні обєднання  проводять предметні тижні, приймають участь у роботі районних методичних обєднань, проводять відкриті уроки для вчителів школи та району. Особлива увага звертається на самоосвіту вчителів, всі члени предметних  методичних обєднань забезпечені фаховою періодикою. На базі школи були проведені районні практичні семінари вчителів зарубіжної літератури, бібліотекарів, фізичної культури, практичних психологів. Протягом цих років було вивчено стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з усіх предметів. Якісний показник навчальних досягнень відображено в таблиці:

     

     

    Предмет

    2010-2011

    2011-2012

    2012-2013

    2013-2014

    2014-2015

    1

    Українська мова

    43

    49

    51

    44

    45

    2

    Українська література

    53

    63

    57

    50

    52

    3

    Російська мова

    36

    39

    38

    38

    37

    4

    Зарубіжна література

    52

    58

    61

    48

    62

    5

    Фізика

    35

    39

    32

    44

    45

    6

    Хімія

    39

    38

    44

    41

    40

    7

    Біологія

    46

    51

    66

    54

    54

    8

    Математика

    46

    54

    30

    35

    35

    9

    Алгебра

    33

    39

    31

    33

    35

    10

    Геометрія

    31

    39

    31

    33

    35

    11

    Французька мова

    36

    40

    37

    25

    40

    12

    Англійська мова

     

     

     

    49

    52

    13

    Географія

    52

    59

    51

    55

    51

    14

    Історія України

    48

    50

    41

    42

    51

    15

    Всесвітня історія

    54

    51

    46

    39

    46

    16

    Правознавство

    74

    62

    48

    32

    65

    17

    ЛІС

    83

    100

    80

    40

    81

    18

    Фізкультура

    90

    83

    84

    83

    82

    19

    Трудове

    97

    99

    100

    96

    99

    20

    Інформатика

    58

    57

    53

    68

    82

    21

    ОБЖД

    69

    68

    66

    63

    67

    22

    Захист Вітчизни

    100

    100

    64

    93

    100

    23

    Музика

    98

    100

    100

    100

    100

    24

    Природознавство

    41

    63

    39

    48

    58

    25

    Оразотворче мистецтво

    71

    74

    89

    89

    87

    26

    Художня культура

    71

    73

    84

    78

    89

    27

    Економіка

    57

    64

    90

    30

    91

     

    Узагальнено та вивчено досвід роботи вчителів вищої категорії Щербатюк Л.В., Усатенко Н.В., Багнюк В.А., Джури С.Б., Багнюк Л.В., Кохановського М.Ф.

    Вивчено систему  роботу вчителів, які атестуються. Курсову підготовку вчителі проходили згідно перспективного плану. На належному рівні відбувалося взаємовідвідування уроків, виховних заходів з подальшим їх обговоренням. З метою  надання методичної допомоги, вивчення стану викладання предмету та рівня навчальних досягнень учнів, дослідження психолого – педагогічних резервів уроку, вивчення методів і прийомів розвитку пізнавальних  здібностей  школярів адміністрація школи відвідувала уроки та виховні заходи.

    Учні школи брали активну участь у ІІ та ІІІ етапах Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. Призерами ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад учні були з таких предметів: французької мови (вч. Кохановський М.Ф.), географії (вч. Джура С.Б.), математики (вч. Усатенко Н.В.).

    За період 2010 – 2015 н. р. базову середню школу  з свідоцтвом із відзнакою закінчили 2 учнів; загальну середню школу  з золотою медаллю  - 2 учні,  нагороджено похвальною грамотою «За особливі успіхи у вивчені окремих предметів» 1 учень.

    Адміністрація та вчителі школи приділяють велику увагу  розвитку інтересів, нахилів і здібностей дітей. Для них працювали гуртки: «Джерело» (кер. Постой А.П.), «Умілі руки» (Потутаровська Л.В.), «Струмочок» (кер. Юрчик), «Юний олімпієць» (кер. Колісецька В.В.), «Ложкарі» (кер. Колісецька В.В.), «Краєзнавчий» (кер. Гріщенко В.С.) Школа є районним центром військо – патріотичного виховання. Тут створені і діяли два музеї: історії села та Бойової Слави.

    Матеріальна база школи значно покращена: проведено контрольний огляд та ремонт  спортивного майданчика, встановлено сучасну модульну котельню, збудовано внутрішні вбиральні, переобладнано центральний вхід школи, придбано проектор та два ноутбуки, придбано дидактичні та наочні матеріали, навчальні електронні носії.

    Здійснюючи завдання реформування шкільної освіти, педагогічний колектив зосереджував зусилля на впровадження ефективності навчально – виховного процесу в розвитку пізнавальної діяльності, творчої обдарованості та самостійності учнів; вдосконалював форми та методи уроків, виховних заходів, широко використовував диференційоване навчання,впроваджував інформаційно – комунікаційні технології, працював над виробленням активної громадської позиції, вихованням рис патріотизму та національної свідомості, поваги до історії нашого народу.

    Педагогічний колектив П’ятківської ЗОШ І – ІІІ ступенів  у 2015 – 2020 н. р. буде працювати над проблемою: «Створення комфортних умов для самореалізації та самовдосконалення особистості учня й забезпечення якості освітньої  діяльності кожного учасника навчально – виховного процесу». Працюючи над такою проблемою, педагогічний колектив ставить такі завдання, які будуть реалізуватися протягом пяти  навчальних років:

    2015 – 2016 н.р. –«Проектування особистісно – розвивального змісту

                                      навчально  – виховного процесу як ефективного інструменту 

                                    реалізації освітніх технологій».

    2016 – 2017 н. р. – «Підвищення рівня професійної компетентності вчителів,

                                     ефективності навчально – виховного процесу та       

                                     забезпечення якості освітньої діяльності кожного її  

                                     учасника».

    2017 – 2018 н. р. – «Запровадження найбільш оптимальних шляхів     

                                     стимулювання учнів до поглибленого вивчення окремих             

                                     навчальних дисциплін».

    2018 – 2019 н. р. -   «Діяльність педагогічного колективу по формуванню творчої   

                                     та інтелектуальної особистості шляхом використання 

                                       інноваційних технологій у навчально – виховному процесі».

    2019 -2020 н. р. –    «Створення комфортних умов для самореалізації соціальних

                                       компетентностей  учня як однієї з важливих умов виховання

                                     свідомого громадянина».

    Вирішуючи поставлені завдання, педагогічний колектив буде продовжувати здійснювати освітньо - виховну  мету школи.

     

     

     

     

     

     

     

     

          Розділ І

     

                                                 Контингент учнів.    

           Школа розташована в сільській місцевості з несприятливою демографічною ситуацією – “ старіння та зменшення кількості населення”, що призвело до скорочення дітей шкільного віку, відсутності паралельних класів. Про це свідчить поданий графік.

     

     
     


                                    Перспектива учнівського контингенту

                         

                                              Учнівський контингент           

                   

    Роки

    класи

     

    2015-2016

     

      2016-2017

     

     

      2017-2018

     

      2018-2019

     

      2019-2020

     1 клас

           8

           11

           10

           8

    12

     2 клас

           7

           8

           11

           10

    8

     3 клас

           8

           7

           8

           11

    10

     4 клас

           15

           8

           7

           8

    11

     5 клас

           15

           15

           8

           7

    8

     6 клас

           11

           15

           15

           8

    7

     7 клас

           11

           11

           15

           15

    8

     8 клас

           14

           11

           11

           15

    15

     9 клас

           13

           14

           11

           11

    15

     10 клас

           7

           7

           8

           6

             7

     11 клас

           5

           7

           7

           8

    6

    ВСЬОГО

    114

    114

    111

    107

    107

     

     

    Розділ ІІ

     

    Педагогічні кадри

     

    п.п.

    Прізвище,ім’я

    по батькові

       Рік

    народ

    ження

    Що закінчив,

       дата     закінчення

    Освіта за    

       фахом

    Який предмет викладає

    Пед.

    стаж

    Кате

    горія

    1.

    Багнюк В.А.

    1958

    ВПІ, 1986р.

    Уч.ЗТД

    Труд.навч.

     34

    В

    2.

    Джура С.Б.

    1967

    ОДУ, 1991р.

    Уч.географ

    Географія

     27

    В

    3.

    Багнюк Л.В.

    1960

    ВПІ,  1981р.

    Уч.укр.мов

    Зарубіжна

     33

    В

    4.

    Мазурик В.І.

    1960

    УПІ, 1982р.

    Уч.ЗТД

    Фізика,Зах.

    Вітчизни

     32

    І

    5.

    Щербатюк Л.В.

    1963

    ОДУ, 1990р.

    Уч.укр.мов

    Укр.мова

     33

    В

    6.

    Дяк  Г.І.

    1958

    ДПІ, 1979р.

    Уч.фр.мови

    Франц.мова

    35

    В

    7.

    Янчук А.А.

    1993

    ВПІ,2015р.

    Уч. англ.мова

    Англ.мова

    3

    спец.

    8.

    Усатенко Н.В.

    1956

    ОДУ, 1983р.

    Уч.математ

    Математика

     40

    В

    9.

    Паламар В.Г.

    1972

    ВПІ, 1994р.

    Уч.математ

    Математика

     16

    І

    10.

    Постой А.П.

    1961

    УПІ, 1985р.

    Уч.біології

    Хімія,біолог

     31

    І

    11.

    Колісецька В.В.

    1970

    БПУч., 1990р.

    Уч.поч.кл.

    Фізкультура

     25

    І

    12.

    Потутаровська Л.В

    1977

    ВПУ, 2004р.

    Уч.поч.кл.

    Рос.мова,

    Основи здор.

     15

    ІІ

    13.

    Візнюк С.С.

    1977

    БПУч., 1996р.

    Уч.поч.кл.

    Почат.класи,

    Практ. психол.

     19

    І

    14.

    Немировський В.В

    1995

    УПУ, продов -

    жує навчатися

    Уч. історії

    Історія

    правознавство

    -

    спец.

    15.

    Стратієнко О.І.

    1966

    ОДУ, 1992р.

    Уч.історії

    Почат.класи

     30

    І

    16.

    Дехтяр Г.П.

    1966

    ОДУ, 1994р.

    Уч.укр.мов

    Почат.класи

     30

    І

    17.

    Гречана О.О.

    1957

    ОДУ, 1988р.

    Уч.поч.кл.

    Почат.класи

     39

    І

    18.

    Сабашок Л.Ф.

    1967

    УПІ,2001р.

    Уч.поч.кл.

    Почат.класи

     29

    І

    19.

    Гречана В.А.

    1978

    УПУ,2004р.

    Уч.поч.кл.

    Почат.класи

    -

    спец.

    20.

    Юрчик Г.В.

    1960

    ДТфізк., 1985р.

    Уч.поч.кл.

    музика

     26

    спец.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Розділ ІІІ

    Перспективний план проходження курсової

    перепідготовки та атестації

     

    п/п

    Прізвище, імя,

     по батькові

    2015-2016

    2016-2017

    2017-2018

    2018-2019

    2019-2020

    1.

    Багнюк В.А.

    К

    Ат.

     

     

     

    2.

    Джура С.Б.

     

    К

    Ат.

    К

     

    3.

    Мазурик В.І.

    К

     

    К/Ат.

    К

     

    4.

    Дяк Г.І.

     

     

     

     

    Ат.

    5.

    Щербатюк Л.В.

     

     

     

    К/Ат.

     

    6.

    Багнюк Л.В.

     

    К

    Ат.

     

     

    7.

    Усатенко Н.В.

     

    К

     

    Ат.

     

    8.

    Паламар В.Г.

     

     

    К

    К

    Ат.

    9.

    Постой А.П.

    Ат.

     

    К

     

     

    10.

    Стратієнко О.І.

     

     

       Ат.

    К

     

    11.

    Дехтяр Г.П.

     

     

       Ат.

     

    К

    12.

    Янчук А.А.

     

    Ат.

    К

     

     

    13.

    Гречана О.О.

     

    Ат.

     

    К

     

    14.

    Немировський В.В.

     

     

     

     

    К/Ат.

    15.

    Сабашок Л.Ф.

     

     

    Ат.

     

    К

    16.

    Колісецька В.В.

     

     

     

     

    К/Ат.

    17.

    Візнюк С.С.

    К

     

     

    К

    Ат.

    18.

    Потутаровська Л.В.

     

     

     

    К/Ат.

     

    19.

    Гречана В.А.

     

     

     

     

    К/Ат.

     

     

     

     

     

     

     

    Розділ ІV

    Тематичні  педагогічні ради

     

    Навчальні роки

    Тематика засідань педагогічних рад

    2015 – 2016

    1.     Роль потенціалу уроку у розвитку особистості учня в умовах формування комунікативних компетентностей

    2.     Концепція превентивного виховання дітей і молоді та можливості педагогічного колективу щодо її реалізації

    3.     Робота педагогічного колективу з формування навичок усного і писемного мовлення як важливої основи розумового виховання та загальної культури особистості

    4.     Підсумки атестації школи та завдання щодо усунення виявлених недоліків

    2016 – 2017

    1.     Проблеми формування та застосування мотивації навчальної діяльності школярів

    2.     Самореалізація особистості вчителя та учнів в позакласній та позашкільній роботі: досвід, проблеми, перспективи

    3.     Гуманізація навчально – виховного процесу: стан і перспективи

    4.     Професійне здоровя  педагога. Профілактика виникнення синдрому емоційного вигорання

    2017 - 2018

    1.     Шляхи удосконалення роботи щодо вироблення в учнів умінь практично і творчо застосовувати здобуті уміння, знання і навички

    2.     Проблема становлення духовності учня в сучасній школі шляхом реалізації завдань художньо – естетичного напряму

    3.     Розвиток педагогічної майстерності  через розвиток спілкування

    4.     Сучасний учень і учитель,  шляхи взаємодії

    2018 – 2019

    1.     Діяльність учителя з формування системи самостійної роботи учня у ході вивчення ним основ наук

    2.     Реалізація українознавчої спрямованості навчально – виховного процесу. Досвід. Невикористані резерви

    3.     Наступність і перспективність у формуванні соціально активної особистості учня від початкової ланки до випускного класу

    4.     Навчання і виховання успіхом – шлях до розвитку творчої особистості

    2019 - 2020

    1.     Методи  активізації  пізнавальних  компетентностей учнів у практиці роботи педагогічного колективу. Досвід. Проблеми, перспективи

    2.     Спільна робота школи, сімї і громадськості з формування моральної культури учнів

    3.     Три кити нової філософії освіти (гуманізація, індивідуалізація, інтеграція) в практиці роботи педагогічного колективу

    4.     Сучасний учитель – погляд із середини

     

     

    Розділ V

     

    План-графік вивчення стану

    викладання предметів на 2015-2020н.р.

     

    Назва предмету

    2015-2016

    2016-2017

    2017-2018

    2018-2019

    2019-2020

    1.

    Укр. мова і літ.

     

     

     

     

     

    2.

    Зарубіжна літер.

     

     

     

     

     

    3.

    Іноземні мови

     

     

     

     

     

    4.

    Математика

     

     

     

     

     

    5.

    Історія

     

     

     

     

     

    6.

    Правознавство

     

     

     

     

     

    7.

    Географія

     

     

     

     

     

    8.

    Біологія

     

     

     

     

     

    9.

    Фізика

     

     

     

     

     

    10.

    Хімія

     

     

     

     

     

    11.

    Інформатика

     

     

     

     

     

    12.

    Природознавство

     

     

     

     

     

    13.

    Художня культура

     

     

     

     

     

    14.

    Російська мова

     

     

     

     

     

    15.

    Основи економіки

     

     

     

     

     

    16.

    Музика

     

     

     

     

     

    17.

    Образотворче мистецтво

     

     

     

     

     

    18.

    Фізкультура

     

     

     

     

     

    19.

    Трудове навчання

     

     

     

     

     

    20.

    Основи здоров’я

     

     

     

     

     

    21.

    Захист Вітчизни

     

     

     

     

     

    22.

    Початкові класи:

     

     

     

     

     

    Читання; укр.мова

     

     

     

     

     

    Математика

     

     

     

     

     

    Я і Україна

     

     

     

     

     

    Природознавство

     

     

     

     

     

    Трудове навчання

     

     

     

     

     

    Фізкультура

     

     

     

     

     

    Музика

     

     

     

     

     

    Образ. мистецтво

     

     

     

     

     

    Іноземні мови

     

     

     

     

     

    Інформатика

     

     

     

     

     

     

     

     

    Розділ VI

     

    Структура методичної роботи

    П’ятківської ЗОШ І – ІІІ ступенів

     

     

           
       
     


                            

    Розділ VIІ

     

    Стан вивчення виховної роботи

     

    Працюючи над проблемними темами, педагогічний колектив приділяв увагу взаємовідносин учень – учень, учень – вчитель. З цією метою проводилося дослідження та вивчення учнів та вчителів, результати якого узагальненні на засіданні педагогічної  ради, присвячені  цій же тематиці.

    Створена реальна система учнівського врядування, яка складається з представників кожного класу.

     З метою різнобічного формування особистості учня проводяться заходи, які сприяють її гармонійному розвитку, виховні заходи до знаменних і пам’ятних дат, предметних тижнів.

                     Велика увага приділяється  військово – патріотичному вихованню.

       Систематично проводяться зустрічі з ветеранами та учасниками Великої Вітчизняної війни, антитерористичних операцій, заходи з нагоди Дня Збройних Сил України  та Дня Перемоги.

               Учні школи випускають альбоми, приймають участь у конкурсах малюнків, газет, творів. Школа є базовою в районі з  військово – патріотичного виховання.

    Вивчення орієнтирів та напрямів виховання  подано в таблиці

     

    Напрями виховання

     

     

    2015-2016 н.р.

    2016 -2017н.р.

    2017-2018 н.р.

    2018-2019н.р.

    2019-2020 н.р.

    Родинно – сімейне

     

     

     

     

     

    Превентивне

     

     

     

     

     

    Морально-правове

     

     

     

     

     

    Художньо – естетичне

     

     

     

     

     

    Сприяння творчому розвитку

     

     

     

     

     

    Трудове

     

     

     

     

     

    Екологічне

     

     

     

     

     

    Формування здорового способу життя

     

     

     

     

     

    Громадянське

     

     

     

     

     

    Військово-патріотчне

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Розділ VIII

     

    Матеріальна база

     

     

    Зміст роботи

    Термін виконання

    1.

    Поповнення навчальних кабінетів посібниками, дидактичним матеріалом

    Постійно

    2.

    Поповнення бібліотечного фонду художньою та науковою літературою, підручниками

    Постійно

    3.

    Забезпечення спортивної  зали необхідним інвентарем

    Постійно

    4.

    Придбання персональних  комп’ютерів у кожен навчальний кабінет

    Протягом 5 років

    5.

    Придбання науково – популярних, художніх, навчальних  фільмів  для ефективного проведення уроків та виховних заходів

    Постійно

    7.

    Побудувати географічний майданчик

    До 2017 –

    2018 н. р.

    8.

    Придбання мультимедійної дошки

    До кінця 2020 року

    9.

    Придбання нових шкільних меблів: шафи, парти, стільці,  класні дошки

    Постійно

    10.

    Придбання сканера,  діапроектора, ксерокса

    До 2018 –

    2019 н .р.

    11.

    Створення  та поповнення шкільної фільмотеки

    Постійно

    12.

    Придбання плазмового телевізора

    До 2019 року

    13.

    Придбання робочих інструментів для уроків трудового навчання

    Постійно

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Розділ ІХ

     

    Фінансово – господарське забезпечення

     

    Роки

    Зміст роботи

    2015 – 2016

    Провести поточний ремонт приміщення школи.

    Облаштувати волейбольний майданчик на подвірї школи.

    Збудувати склад для дров.

    Інформаційне оформлення шкільних коридорів.

    2016-2017

    Придбати посуд для їдальні.

    Провести часткову заміну вікон.

    Здійснити в спортивній залі заливку рідким пінопластом між підлогою та панельним перекриттям.

    2017-2018

    Окультурити дизайн шкільного подвіря, квітників.

    Провести поточний ремонт приміщення школи.

    Провести часткову заміну вікон та вхідних дверей на металопластикові.

    2018-2019

    Закласти фруктовий парк

    Відновити роботу пожежних гідрантів.

    Озеленити коридори школи.

    Забезпечити інтернет – доступом кожний навчальний кабінет.

    2019 - 2020

    Придбати шкільні меблі: парти, стільці, шафи, столи.

    Придбати меблі для шкільної їдальні.

    Придбати робочі інструменти для шкільної майстерні.

    Провести часткову заміну вікон.

     

     

     

     

 

* - обов'язково для заповнення.